Ostuinfo

Ostuinfo
 www.beebiasi.ee – on väike e-pood, kus Sina saad osta kõige paremaid tooteid oma laste jaoks ja samas ka meeldivaid pisiasju enda jaoks. Meie eesmärk on anda Sulle võimaluse osta kõike, mis Su lapsed ja imikud vajavad, kodust lahkumata. Samas meie siiras soov on, et Su arve oleks märkimisväärselt väiksem, kui see võiks olla samasuguseid asju tavapoest ostes. Me alles õpime ja seepärast, palun anna meile märku, kui näed, et midagi töötab Sinu meelest valesti või Sulle tundub, et me ei ole oma kodutööd hästi teinud ja müüme midagi kallimalt kui tavapoed.  Me anname endast parima, et neid vigu parandada!

Nüüd räägime natuke sellest, kuidas see kõik töötab.
Kõik tooted on jagatud gruppidesse selleks, et Sul oleks mugavam leida seda, mida otsid. Valida vajaliku gruppi saad Kataloogist, mis asub vasakul poolel või Menüüribast bänneri all:

 
 
Kui Sa leiad endale sobiva toote, saad kohe klõpsata nupule  ning see toode ilmub automaatselt Su ostukorvis (ostukorvi sisu on alati näha pealehe paremal poolel):

 

 Kui Sa tahad rohkem infot mingi toote kohta, lihtsalt klõpsa tootepildile ja Sind suunatakse leheküljele, kus leiad kõik vajaliku info toote kohta:

 

Kui Sa ikka tunned vajadust täiendava info kohta, pane meile kindlasti e-mail teele aadressil info@beebiasi.ee ja me hea meelega varustame Sind vajaliku infoga.
Kohe, kui kõik tooted on valitud, saad Sa alustada tellimuse vormistamisega. Seda saab teha nii pealeheküljelt kui ka Sinu ostukorvi lehekülje pealt:

 

Klikkides nupule    ,

Kui andmed on täidetud, kliki  ja vali, millises SmartPOSTi postiterminalis Eestis või Soomes Sa tahad oma tellimuse kätte saada või vali muu viis pakki saamiseks. Kohaletoimetamine Smartpost automati maksab 3.50 eur Eesti piires ja 12.50 eur Soomes, SmartKULLER kohaletoimetamine Eestis otse koju maksab 4.50 ning see summa lisandub Sinu arvele. Juhul kui Sinu tellimuse summa on suurem kui 75 eurot, me toimetame selle Smartpost automaati Eesti piires tasuta ja tellimused alates 150 EUR toimetame tasuta otse koju. Kui tellimus on rohkem kui 250 eur, tarnime tellimuse tasuta ka Soome Smartposti.

Kui Sa oled valinud Sulle sobiva terminali, kliki  ja mine edasi maksmisele. Palun vaata veelkord tähelepanelikult üle oma tellimuse ja kohaletoimetamise viisi- siin Sa saad veel kogemata esinenud vigu parandada. Kui kõik näeb korras välja, kliki .

Maksmine meil käib koostöös Maksekeskusega, mis võimaldab lihtsalt ja turvaliselt maksta oma Intereneti kaudu tehtud ostude eest. Kui kõik läks nii nagu pidi, suunatakse Sind leheküljele, kus Sa saad valida oma panga ja maksta tellimuse eest Sulle sobiva pangalingi kaudu:


 

Kui Sa lõpetad maksmisega, saadame Sulle tehingu kinnituse ja kui see oli Su esimene tellimus, ka Sinu konto seaded ja sisselogimisinfo.

Kui kõik läks vigadeta ja Sa said kõik meie meilid kätte,  tähendab see, et me saime Su tellimuse kätte ja hakkasime kohe tegutsema selle nimel, et Sa saaksid oma tellimuse kätte niipea kui võimalik. Me saame väga hästi aru, et Sa tahad oma tooted võimalikult kiiresti kätte saada. Usu meid, meil on täpselt samad soovid, sellepärast me üritame Sinu tellimuse Sinuni toimetada nii kiiresti kui see üldse võimalik on. Üldjuhul Su ooteaeg ei pea olema rohkem kui neli tööpäeva. 

Kui peale tellimuse kätte saamist Sa avastad mingi probleemi sortimendi vastavusega, toodete kvaliteedi või kogustega, palun anna meile sellest kohe märku. Pane meile e-mail teele aadressil probleem@beebiasi.ee ja me üritame Sinu probleemi kiiresti lahendada ja teha kõike võimaliku selleks, et Su ostukogemus jääks rõõmsameelseks ning positiivseks!

Kuna Sul ei ole interneti vahendusel tehtud ostude puhul võimalik tootega tutvuda nii põhjalikult kui tavalises kaupluses, võid vastavalt võlaõigusseadusele sidevahendi kaudu sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul ajast, mil toode Sinuni jõudis.

14-päevane tagastamisõigus ei kehti muu hulgas: kauba puhul, mis on valmistatud Sinu isiklikke vajadusi arvestades (nt Sinu mõõtude järgi); kauba puhul, mis on kiiresti riknev või vananev; perioodiliselt ilmuvate trükiste puhul (nt ajakirjad); audio- ja videosalvestustele ning arvutitarkvarale, juhul kui tarbija on ümbrise avanud; suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud ( nt kosmeetika, pesu ja bikiinid); meelelahutus- ja reisiteenustele.

Kui oled interneti vahendusel tellitud kauba kätte saanud ja sellel ilmneb puudus, siis on Sul õigus esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest.